قبل از اعزام

اول از همه سلام به تمامی دوستان


این وبلاگ قراره محلی بشه برای نوشتن درباره خاطرات دوره آموزشی در مرکز آموزشی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ( نزاجا ) معروف به پادگان ۰۱


البته هنوز ۵ روز تا تاریخ اعزام مونده ! آفرین به همه آدم های با هوش دوره اسفند ۱۳۸۸ را در اینجا مرور خواهیم کرد.


راستی بهتره که قبل از رفتن هم شنیده هام و نظر خودم را در موردش بنویسم که وقتی برگشتم ببینم چقدر به نظرم می خندم ! و اینم بگم که فعلا ۳ نفر از کسایی که قراره اونجا با هم خدمت کنیم رو می شناسم .


و اما آنچه راویان روایت فرمودند :

عده ای از این سرزمین ( منظورم ۰۱ هست دیگه !) به هتل ۰۱ یاد می کنند .....

این عده که البته تعدادشان به انگشتان دست هم نمیرسه معلوم نیست چرا اینقدر اونجا بهشون خوش گذشته که اونجا رو هتل میدونند و در بیانیاتشان می فرمایند در این پادگان کلیه سربازان از لیسانس به بالا هستند و برخورد افسران آموزشی و .... بسیار مناسب و با احترام است


اما اکثر کسانی که دیده ام گفته اند از آنجا که هرچی بی عرضه و بی هنر است ( خواهشا فعلا افسران آموزش و فرمانده آینده این ها را نبیند که آن وقت خدا به دادمان برسد ) جمع شده اند.

در واقع این عده معتقدند نیروی زمینی ارتش جای اینگونه افراد هست و آدم های درست و حسابی ارتش ( شما همون هنرمنداش بخون ... شایدم بازیگری آهنگسازی چیزی باشند ) در نیروی دریایی و هوایی مشغولند !

این عده از وضع بد غذا و خواب گرفته تا تعداد دفعات نگهبانی و برخورد نا مناسب و رژه های طاقت فرسا و سخت تر از همه اردوی شرایط سخت تلو شکایت داشته اند و صد البته که همه این عزیزان اعلام می فرمایند که یاد آوری تمام این سختی ها برایشان شیرین است ....


و اما نظر خودم اینه که چه خوب چه بد میگذره مهم اینه که این 2ماه رو به خودم سخت نگیرم !

نظرات 19 + ارسال نظر
حمید شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ

البته من چهار رمیشم. امیدوارم بعد از این مدت نظرات این دوستانو بتونیم تایید کنیم. تو پادگان می بینمتون.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

دستت درد نکنه منو یتاد خاطراتم انداختی-من اسفند ۸۷ صفریک بودم -

عابد اسماعیل زاده شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

دمت گرم اشکم سرازیر شد بیاد همه دوستان خوبم

فرهاد چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

منم 5 روز دیگه اونجام

برزان دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

بابا ترسوندید الان ۱۷ بهمنه و منم ۱۳ روزه دیگه اونجام. البته دو سال ژیشم ۱۴ روز رفتم اما چون ارشد قبول شدم دیگه خیلی اونجا نبودم. اما شبا خوابم نمی بره از کابوس سربازی. کسی هست که به سوالاتم جواب بده؟ مثلا من که اعزام مجددم اولش چند روز بهم مرخصی میدن دوم اینکه نوروز چند روز مرخصی می دن؟ و فوق لیسانس رو میندازن شهر خودشون یا نه؟

محمدتقی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ http://goshtmodarn2000.persianblog.ir/

سلام منم دو روز دیگه اعزامم پادگان ۰۱ هست اخر نفهمیدم سخته یا آسون و جواب هیچ سوالی رو پیدا نکردیم هر چند قبلا ده روزی رفتم آموزشی معافیت تحصلی گرفتم و برگشتم که کاش نمی یومدم اصلا هم سخت نبود به جز دوری از خانواده و حرف زور که بالا سرت هست فقط همین و بس - خلاصه باید بریم حالا یا سخته که بی شک سختیشو داره یا آسون که برای مرد این حرفا نیست حالا من برم تمام خاطراتم رو واسه ی اون دوستانی که قراره بعد از من برن خدمت می نویسم تا دیگه سرگردون نشند خلاصه ما که رفتیم تا دوماه دیگه و یه سبد خاطره تلخ و شیرین ... بای

نعیم پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام
من اسفند ۸۳ در ۰۱ بودم .خاطرات زنده شد .کلا در این دوره زیاد بد نگذشت

اسدی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام من پس فردا بعداز مرخصی ۳ روزه اعزامم ...اولش مثل خاطره دوستمون که گفته بود برخورد کردن....خدا به خیربگذرونه...انشالله اگه اجیانا زنده موندم خاطراتم رو برا دوستان مینویسم....التماس دعا

اسدی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

یادش به خیر و زنده ام وبهترین دوران بود ....خدایی هیچیش سخت نیست میگذره...توکل به خدا

سجاد چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام..............خداوکیلی اینجا عالیه.اصلا به شخصیت افراد توهین نمیشه بر خلاف جاهای دیگه.سختی هم که من ندیدم.از 23اسفند تا 17 فروردین هم مرخصی داریم.5روز هم اول دادن.5شنبه و جمعه ها هم تعطیل

عباس آقا پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:42 ب.ظ

خوش به حال اونایی که تازه میرن ۰۱.من امروز روز آخرم بود .اعزامی ۱/۴/۹۳ هستم.یگان فقط ۵۱۱
عشق و حال

محمود یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام.یادش بخیر من هم 01 بودم.درسته که اون 2 ماه توی 01 سخت گذشت ولی قدرشو وقتی فهمیدیم که کد تکاور پادگان لشکرک بهمون خورد.شاید اونایی که بهش میگن هتل بدشانسهایی مثل من هستن که کد لشکرک خوردن.

حسین سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:51 ب.ظ

من اول اردیبهشت اعزامم ... حتما خوبه

رسول جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:26 ب.ظ

دوستانی که اعزام تیر ماه پادگان ۰۱ هستند تشریف بیارند تو کانال تلگرامی زیر :
padegan01tir97@

تو کانال لینک عضویت گروه قرار داده شده .
موفق باشید

محمد شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام خدمت دوستان عزیز

دوستانی که اعزامی 98/06/01 هستن یه گروه توی تلگرام زدیم مایل بودین عضو شین باهم آشنا بشیم

علی فلاح یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1399 ساعت 10:33 ب.ظ

یادش بخیر سال ۷۸ تا۸۹ اونجا بودم یگان ۵۱۴ یادش بخیر صفای و بیاتی ،چه روزای خوبی بود

قاسم غلامی جمعه 12 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:00 ق.ظ

سلام به همگی. من اعزامی برج 8 سال نود بودم گردان عمار گروهان سه. هرکس اونجا بوده تماس بگیره. فدای همتون رفقا هرجا هستید سلامت باشید
09364011960

ر_ص چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:18 ق.ظ

البته من ۲۳تیر۱۳۶۸برای آموزش ۹۰روزه عمومی ۰۱ حاضر شدم بعدا دو ماه مرکز بهداری خیابان کارگر تهران رفتیم و۲۰ ماه خدمت بیمارستان باختران یادآور دوران خدمت سربازی هم خوش است هم عذاب برباد رفتن عمر جوانی وتبعیض

حسین سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام.
من اعزامی اسفند 1400 ام الان تاریخ 1402/12/07 ، 3 ماه و 7 روزه که خدمتم تموم شده . خیلی سخت نگیرید و لذت ببرید، کما نزنید این روزام تموم میشه صبر کنید. روز آخر سربازی برمیگردین تموم اون روزای سخت یادتون میاد میخندین. همیشه یه جا بد تر زا شما هم هست که دارن بدتر خدممت میکنن جای بهترم هست که دارن خدمت میکنن، تو مختون نکنید و شاکر باشید و صبر کنید تا بگذره.
اینم برای کسایی که آموزشی 01 افتادن. بهترین پادگان آموزشی نیروی زمینیه وقتی افتایدن نیروی زمینی دیگه دست و پا نزنید که عوض کنید جاتونو . تقدیتون این بوده .از بهترین روزای تو لذت ببرید. رفتار افسرا خوبه . اونجا سربازا اکثراً لیسانس به بالان و رفتارا خوبه . روزای اول چون میخان بگن این جا دیگه خونتون نیست سخت بگیرن ولی بعدش شل میکنن. سخت نگیرین.
در آخرم این که خیلی سخت نگیر. این روزام میگذره این اولین قدم تو زندگی مستقل یه مرده روزای سخت مردای واقعی رو میسازن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد