سال نو مبارک

بعد از شروع مرخصی های من و رسیدنم به خونه اقوام و خانواده محترم طی یک تک غافلگیرانه برنامه سفر را چیدند و یک روز بعد از آمدن من ایرانگردی شروع شد .

لحظه تحویل سال نو رو هم که تو یکی از کمپ های حلال احمر که بین جاده بود جشن گرفتیم .

خلاصه اینکه خیالات و نقشه های من برای یه استراحت درست و حسابی و یک مسافرت راه نزدیک با دوستام نقش بر آب شد و تا به دیشب یا بهتر بگم امروز صبح تو راه بودیم . و خوشبختانه مسیر رفت و برگشت رو که تقریبا ۴۰۰۰ کیلومتر بود رو گشتیم و به سلامتی برگشتیم .

تو کل مسیر هیچ تصادفی ندیدم به جز ۲۰۰ کیلومتر آخر که متاسفانه یه تصادف ناجور دیدم و اون هم به دلیل وضع نا مناسب جاده در اون قسمت و آشنا نبودن راننده با اون قسمت جاده بود .


پ.ن۱ : جا داره از مسئولین محترمی که همیشه ادعا می کنند باید آمار تصادفات را کاهش داد در اینجا تقدیر بعمل بیاورم !!!  بابا چه کشکی چه تصادفی شما اول برو همین قسمت جاده که حداقل خودم می دونم یک سال به این وضعیت شده و هنوز ترمیم نشده رو درست کن بعد برو بگو تصادفات باید کاهش پیدا کنه! وقتی جاده استاندارد نداریم چطور انتظار داریم رانندگی استاندارد باشه؟!


پ.ن۲ : امروز باید با راننده محترممون تماس بگیریم تا ببینیم با توجه به وضعیت ترافیک جاده ای چه ساعتی برای به موقع رسیدن به مرکز حرکت کنیم بهتره؟! دوباره از فردا زندگی و روزمرگی شروع میشه !